onsdag 18 april 2012

17 April

Igår gjorde Vide Lo två saker för första gången. Rullade över från mage till rygg samt smakade mat i form av potatismos! Vi lyckades turligt nog fånga dessa ögonblick på film :)



2 kommentarer:

  1. Det var roligt att se!, duktiga Vide Lo!

    SvaraRadera
  2. hihi! vad duktigt. potatismos verkade inte vara någon hit, än i alla fall ;)

    SvaraRadera