lördag 3 mars 2012

Thailand i höst!

Nu har vi bokat vår Thailandsresa! Ska bli så härligt. Detta blir också min första utlandsresa :) Om man inte räknar en linedancekryssning till Riga, nån timme i Narvik och några inseminationer i Köpenhamn :P Vi valde en kombinationsresa så vi kommer vara på 3 olika hotell i totalt 4 veckor. Vi avslutar med 2 veckor på det som verkar vara det lugnaste av de 3 och som ligger en bit utanför stan.

Bild: Fritidsresor

Bild: Fritidsresor

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar