lördag 19 maj 2012

Gungeligung

Idag har vi varit ute och gått och Vide Lo har gungat i Pippi-parken. Det är så otroligt fint ute nu och det luktar så gott från alla träd och växter. Syrenerna har nästan slagit ut och det finns massor av olika sorters lövträd att titta på. Allt är så grönt! Igår kväll satt vi nere vid Nissan en stund och det var så varmt, äntligen är det sommar!  

 Vide Lo gungar för andra gången i sitt liv!

Spännande!



Om exakt en månad far vi till Hälsingland! Det ska bli så mysigt. Jag har fortfarande knappt fattat att jag ska vara ledig så länge! Jag har dock fortfarande inte kunnat söka föräldraledighet eftersom jag ännu inte står som Vide Los förälder i f-kassans register :( men jag räknar med att det löser sig.

/E

1 kommentar:

  1. Goa barn, så roligt att gunga!:)
    Ja tänk så härligt att komma till Hälsingland och inte ha några måsten, jag gläds med er.Blir kul att komma ner och se hur ni har det där. Kram

    SvaraRadera