Nu har Vide Lo börjat äta gröt på morgonen. Än så länge är det inte särskilt populärt men vi hoppas det ska smaka bättre när Vide Lo har vant sig vid smaken :) Om inte får vi prova mosa ner lite god frukt eller bär och se om det blir bättre. Kan ju erkänna att jag inte känner mig supersugen direkt när jag ser den vita geggan...
Gapa stort!
Mums?
/Linnéa

Du kommer att bli en hejare på grötätande, precis som mormor :)
SvaraRadera