Hejhej!
Nu har jag inte skrivit på ett tag. Mest beroende på att jag har varit lat men också för att jag har mått så illa på kvällarna efter jobbet så jag har i princip inte orkat göra någonting. Jag tror iaf att illamåendet börjar bli lite bättre nu. Har kräkts några kvällar i veckan men mått nästan helt bra på dagarna. Igårkväll mådde jag mycket mindre illa än jag gjort hittills. Så jag hoppas att det börjar gå över nu :) Vi ska snart iväg på loppis och leta krukor och köksmaskiner men först tänkte jag bara visa hur tjock jag har blivit. För att inte tala om boobsen, jisses! Känner mig verkligen fet nu alltså, jag fattar inte riktigt att det ligger nån där inne. Men det hoppas jag verkligen att det gör. Annars måste jag banta :P

Här är en bild vi tog i vecka 6. Redan då kände jag att det var en skillnad och att jag var lite uppsvälld.

Här är vi idag, vecka 14! Helt sjukt! Ska försöka ta en bild varje vecka nu så man kan se hur den växer :D
/Linnéa
Det var en frän mage, ser lite spetsig ut från sidan :) roligt att du lägger ut magbilder så vi här uppe får vara med lite också :)
SvaraRaderaHa en skön helg! Kram
Oj att den redan syns så bra. Du kanske får en riktig ordentlig bäbismage :)
SvaraRaderaSkönt att illamåendet börjar avta!
Ja nu syns det, i alla fall under kläderna. O allt känns lättare också när man inte mår illa hela tiden.
SvaraRadera