onsdag 14 december 2011

Kvalitetstid

En bra sak med att vara hemma hela dagarna är att jag får massor med kvalitetstid med hundarna. Det känns som att jag och Lilo har kommit varandra mycket närmare de här senaste veckorna. Innan har hon fortfarande känts som den nya hunden. Men nu när vi har myst hela dagarna känns det som att hon alltid har funnits här. Dock önskar man ibland att hon inte fanns. Som igår natt t.ex när hon sprang runt sängen och gnällde i princip hela natten för att hon ville komma upp. Men nu är det slut med sängsovandet. De måste hinna vänja sig innan bäbis kommer. Vill inte riskera någon kvävning p.g.a hund i ansiktet... Det går faktiskt över förväntan. Love är jätteduktig och sover antingen i soffan eller på en kudde bredvid sängen. Lilo är som sagt lite oroligare men ibland går det jättebra för henne också :)

<3

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar