Imorse var vi hos barnmorskan, förhoppningsvis för sista gången men man vet ju inte... Vi fick en ny tid dagen innan julafton som vi hoppas att vi slipper utnyttja :P Jag hade inte gått upp något i vikt sen sist men magen hade växt 1 cm så det var bra :) Nu börjar jag bli lite less på att vänta. Vill att hen ska komma ut nu! Har börjat få ganska svårt att sova på nätterna. Vaknar p.g.a kissnödighet, sen ligger jag å tänker på typ allt möjligt. Mest på saker kring bäbisen förstås. Ofta får jag även halsbränna så då går det inte heller att somna om. Men jag antar att jag inte kommer få sova särskilt mycket sen heller så det är väl lika bra att vänja sig :P
/Linnéá
Halloj! Tänker på dig/er hela tiden nästan, snart snart kommer hen ut :) :)
SvaraRadera