måndag 27 februari 2012

Foton

Idag har vi fått hem ett jättefint fotoalbum! Vi var på en fotostudio på Vide Los enmånaders-dag och tillsammans med bilder som togs ca 1,5 vecka innan förlossningen har de nu satts ihop till ett album. Det var ett tufft jobb att reducera drygt 100 bilder till de 20 som fick plats men det blev bra! Lite syn-prov:




Vi har också beställt en förstoring på oss tre tillsammans, men vi får ge oss till tåls ett par veckor till innan vi får se den. Innan vi får hem den ska den också hänga i skyltfönstret på fotostudion, spännande!


/E


1 kommentar: