I helgen har vi haft finväder! Solen sken och man fick riktiga vårkänslor. Vi hann med två långpromenader och ett 1-minuts långt fika på balkongen. Sen blev någon grinig så vi fick fortsätta fika inomhus.
Idag är det måndag och grått och regnigt...

Någon ser inte helt nöjd ut...
En kritvit fin and!
Nissan var igenproppad med is vid biblioteket
/Linnéa
Vilka fina bilder,vilken fin helg ni haft!
SvaraRadera