måndag 22 augusti 2011

Amigurumi

Jag är otroligt stolt. Äntligen har jag lyckats virka en amigurumi! Vi gjorde flera försök i våras men det var helt enkelt omöjligt att förstå instruktionerna. Sen provade jag nu igen igår och då bara fungerade det! För säkerhets skull valde jag den lättaste instruktionen. Vi ska göra små figurer till en mobil hade vi tänkt, så Bäbis har något att titta på när hen ligger i vagnen och filosoferar.


Se vilken vacker val!

Och tänk att jag överlevde måndagen. Det var tungt imorse, jag sov så dåligt och måndagarna är så långa. Imorgon ska det fattas politiska beslut huruvida det kommer att se ut på kontoret framöver och det kan beröra om jag får möjlighet att vara kvar eller inte, dvs om en ny tjänst tillkommer. Får se.

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar