Nu har Emma skrivit på för fast tjänst. Så vi blir kvar här i Halmstad ett tag till. Det känns ganska bra faktiskt. Vi har ju tid på oss att flytta. Idag ringde de från Ljusdal och ville att hon skulle komma på intervju men eftersom vi precis bestämt oss för att bo kvar här så tackade hon nej. Den här gången. Mitt jobb är ungefär som vanligt. Lite mer drama bara mellan vissa kollegor. Men jag håller mig utanför sånt :P Bara 3 månader kvar till mammaledighet nu! Yey!
Love ville visa hur hon brukar ligga och slappa på dagarna
Dagens middag. Varför är det så svårt att få falaflar att hålla ihop?
Magen växer. Imorgon går vi in i vecka 25!/Linnéa
Mer ägg sa Henrik :) gällande falaflar. Fin mage btw, växer så det knakar :)tror den hinner bli gigantisk. Myslove så gullig där hon ligger!
SvaraRadera