Nu är vi tillbaka i vardagen efter en jättefin semester. Det kändes ganska tungt igår och jag önskar att min semester vore längre. Samtidigt är jag jätteglad för den ledighet vi haft, det har varit väldigt bra. Vi åkte norrut på min första lediga dag och kom hem i lördags kväll. Även om det var lite segt att köra ända till Hudik så kändes det ändå som en kul omväxling mot de ständiga tågresorna.
Vi var sammanlagt ungefär en vecka i Boden och en vecka i Hudik. Vi har plockat bär, badat, besökt Storforsen, gått på skattjakt i gamla hus, gjort saft, varit på utflykter, firat födelsedag...
Bilder säger mer än ord så...
Aldersjön, Boden.
Storforsen
Viktor, Elaine och jag fikar vid forsen
Vid Ö. Smedsträsk
Linnéas 24-årstårta :)
Födelsedagsfika

Födelsedagsbarnet
Solnedgång

Rödvinbärsplockning
/Emma

Vilken mysig semester ni verkar ha haft :)
SvaraRaderaoch mycket vinbär! mm!
Hej tjejer! Kul med ny läsning och fina, härliga bilder!
SvaraRadera