Vi har diskuterat detta och i princip fattat ett beslut. Om vi båda har fast jobb skulle det innebära en stor trygghet, inte minst nu när vi snart blir en till i familjen. Det är förmodligen den bästa lösningen i nuläget. Mitt nuvarande vik går ut om 5 veckor och jag har inget annat på g även om jag sökt lite.. iofs längtar vi båda norrut och vill bo närmare alla, men vi måste ha jobb om vi ska flytta, så är det bara.
Vi ska fundera och diskutera lite till. Men vi har redan anmält intresse - och fått erbjudande - på en tvåa med uteplats i ett annat bostadsområde. För nu erkänner även jag att denna lägenhet kommer vara för liten. Det är svårt att få lägenheter i den här stan, men jag är övertygad om att vi kommer att hitta något om vi vill.
/Emma
Det är ju alltid lättare att få job om man har jobb, och med erfarenheten går det nog också lättare allt eftersom. :) klart du ska ta det! Grattis! /M
SvaraRadera