lördag 28 maj 2011

Besök av bror

Förra helgen var Viktor på besök. Vi var på stranden, grillade, fikade på stan, såg lite film och sånt. Det var kul. Jag och Viktor (mest Viktor) lyckades även byta däck på våran bil så på söndagen åkte vi till Hovs hallar. Det var mysigt och väldigt varmt. Precis när vi satte oss i bilen och skulle åka hem började det dock regna :P

Påväg mot havet

Fint!

Vi gick ner till havet och tog en inte så smidig väg tillbaka upp...

Love och Lilo var med såklart



/Linnéa

1 kommentar:

  1. Såå vackra vyer! Bra att ni fick hjälp av brorsan med däckbytet :)

    SvaraRadera