tisdag 17 maj 2011

Elhem 3:7

Enligt önskemål publiceras nu mycket exklusiva bilder på familjen Sullivans omsorgsfullt inredda hem :) Välkommen till Elhem 3:7!


Köket

Orginalinredningen från 50-talet har bevarats på ett smakfullt sätt


Bedårande utsikt mot naturen!

I vardagsrummet går det bra att njuta av en värmande brasa under kyliga kvällar

Sovrum med förtjusande tapet (golv: spånskiva tak: spånskiva vägg: spånskiva. Fönster: 0-glasfönster)

Baby Sullivan

Delvis kaklat badrum med dubbla handfat. Duschblandare: Lundby.

Välkomnande hall

/E

5 kommentarer:

  1. En förtjusande bostad som faller mig helt i smaken. Hur många m2 är bostaden på? Hur är solförhållandena och är det ett lantligt läge eller ligger den nära centrum? Är det långt till närmsta sjö där det finns badmöjligheter? Till sist den viktigaste frågan - vad är utgångspriset och ligger det några bud?

    SvaraRadera
  2. Det är en tvåa om ca 0,5 kvadrat med rymligt kök, möblerbar hall och välutrustat badrum. Läget kan helt och hållet justeras efter era önskemål. För närvarande är det troligtvis några kilometer till närmaste sjö, men ge mig ca tio minuter så kan ni dyka direkt från sovrumsfönstret ner i Västerhavets svalkande vågor. Inga bud är lagda ännu, men Sullivans accepterar enbart på ett mycket generöst erbjudande!

    SvaraRadera
  3. Okej, jag förstår, familjen Sullivans är hårda i affärer och tuffa samt erfarna förhandlare men hälsa familjen Sullivan att ett bud kommer att läggas som de inte kan motstå. Jag kräver dock att ett bubbelbadkar installeras i badrummet samt en walking closet i anslutning till master bedroom. Tycker också att ett fågelbad vid entrén vore snyggt. 2 besiktningsmän skickas i början av juli för att göra en noggran genomgång av bostaden och efter detta sker en slutförhandling gällande priset. Hälsa familjen Sullivan att de har en motpart som också är van vid förhandlingar men jag förutsätter att en överenskommelse träffas.

    SvaraRadera
  4. Elhem, inget för elallergiker:), men ack så gulligt och inbjudande.

    SvaraRadera
  5. Åå vad fint det har blivit :D haha, 0-glas-fönster, det låter inte så energieffektivt? Eller väldigt energieffektivt? Är hela huset inrett och klart nu?

    SvaraRadera