måndag 9 maj 2011

Vecka 8

Snart framme på vecka 9. Just nu känns det som att det går väldigt sakta. Vill bara att den här jobbiga illamående perioden ska vara över. Kräktes precis upp min middag. Lunch fick jag inte i mig överhuvudtaget. Provade att inte ta någon tablett mot illamåendet imorse och då gick det ju som det gick. Men på ett sätt känns det lättare att må lite illa som jag gör idag och kräkas några gånger än att gå runt och vara astrött och alldeles konstig och fortfarande må illa, dock utan att kräkas, som jag gör när jag äter tabletterna... Men det är ju inte så bra att inte få i sig maten. Så det kanske är bäst att ta de där tabletterna ändå...

Blä! Vill att det här ska gå över nu!

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar