Imorgon är det äntligen dags. Ultraljud! Vi ska träffa Bäbis för första gången. Jag har längtat otrolig mycket, men är lite nervös också. Om något inte är som det ska... men det kan jag bara inte tro.. fast visst är det lite konstigt att nästan halva graviditeten går innan någon undersökning görs.
Kl 15.30 har vi tid på sjukhuset. Vi ska ta med kamera så vi förhoppningsvis kan filma lite. Jag kan inte fatta att vi får träffa dig snart! Snälla snälla låt allt vara som det ska!
Ikväll har vi plockat hallon. Över fyra deciliter fick vi ihop till slut. Inte dåligt med tanke på att Linnéa passerade plockstället på hundpromenaden tidigare idag och då var det en tant där som metodiskt länsade varenda buske. Vi kröp i brännässlorna för att plocka de enstaka som fanns kvar. Och dem spar vi till något speciellt tillfälle! De lär vara strålande goda då vi plockat dem under kraftledningen.
/E
Hälsa Bäbis från mig!
SvaraRaderaÅ så bra att allt var okej!, känns så spännande med denna lilla krabat som ska komma så småningom.
SvaraRadera