torsdag 21 juli 2011

Vecka 19



Nu är det vecka 19! Bäbisen rör sig massor och det känns som att magen växer typ hela tiden. Illamåendet har i princip helt gått över nu. Jag har redan gått upp ca 5 kg!

/Linnéa

3 kommentarer:

  1. Fin mage!och jättebra att illamåendetiden verkar vara över.

    SvaraRadera
  2. Nu är magen större än boobsen, kan du se tårna?

    Gud vad roligt med UL bilderna längre ner, kanske blir det en illbatting som ger mammorna fullt upp när den tittar ut.

    SvaraRadera
  3. Japp än kan jag se tårna :) Längtar inte tills jag inte kan knyta skorna längre... Då får d bli UGG´s :P

    Mm d kan nog bli en liten Vilde av det här...

    SvaraRadera