Fin mage!och jättebra att illamåendetiden verkar vara över.
Nu är magen större än boobsen, kan du se tårna?Gud vad roligt med UL bilderna längre ner, kanske blir det en illbatting som ger mammorna fullt upp när den tittar ut.
Japp än kan jag se tårna :) Längtar inte tills jag inte kan knyta skorna längre... Då får d bli UGG´s :PMm d kan nog bli en liten Vilde av det här...
Fin mage!och jättebra att illamåendetiden verkar vara över.
SvaraRaderaNu är magen större än boobsen, kan du se tårna?
SvaraRaderaGud vad roligt med UL bilderna längre ner, kanske blir det en illbatting som ger mammorna fullt upp när den tittar ut.
Japp än kan jag se tårna :) Längtar inte tills jag inte kan knyta skorna längre... Då får d bli UGG´s :P
SvaraRaderaMm d kan nog bli en liten Vilde av det här...