Bilder tagna alldeles nyss. Vi blev nästan lite chockade, i verkligheten tänker vi båda att det bara är en liten bula än så länge... Linnéa säger att det är en liten vilde, för nu känner hon hur Bäbis rör sig när hon sitter och snittar på jobbet! Första rörelsen kände hon den sista juni, sedan dess har det eskalerat, de sista dagarna har jag fått flera rapporter om en Bäbis som har party i magen och så går jag där med ett fånflin på jobbet resten av dan :)
Idag går vi för övrigt in i vecka 18. Nästan halvvägs. Otroligt. Nu kan Bäbis höra och grimasera! Jag ska börja läsa för henom :)


/Emma
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar