Vad härligt det är med semester! Hittills har jag mest legat och latat mig. Har tagit upp läsningen på sista Harry Potter-boken som jag måste läsa ut innan vi kan gå och se den sista filmen på bio. Ska försöka läsa ut den i veckan. Annars har jag tittat på några Glee-avsnitt och varit ute och promenerat med hundarna lite. Vädret är ju inte super direkt men ändå bättre än jag hade väntat mig. Det regnar inte HELA tiden :)
Bäbisen rör sig för fullt där inne. Igår kunde Emma känna hur den sparkade när hon lade örat mot magen. Riktigt häftigt att en så liten krabat kan åstadkomma så starka sparkar! Det känns väldigt skönt att vi har varit på UL nu så vi vet att den verkligen finns där inne och mår bra. Nu slipper jag oroa mig för att min mage bara ska bestå av luft eller nåt...
Vi längtar efter dig bäbis! <3
/Linnéa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar