Ojojoj! Nu har vi haft sådär fullt upp igen så vi har varken hunnit eller orkat blogga. Men en liten sammanfattning av den gågna tiden ska ni få. Förra helgen var Elin på besök från Uppsala. Det var väldigt kul och vädret var toppen! Vi cyklade Prins Bertils stig (jobbig men fin) till Tylösand. Där badade vi och solade ett tag innan vi cyklade hem igen via den normala slätare vägen (skön men ful). Det var verkligen kokhett att cykla dit. Sen grillade vi lite mumsmums. Nästa dag badade vi lite på Östra stranden. Även då, kokhett! Helt klart en mkt bra helg.
Förra veckan kom Emmas mamma och Edvin på besök. De stannade till igår. Det var också kul! Besök är faktiskt nästan alltid roligt... Vi badade på Östra stranden typ varje dag det var sol.
Vilket var typ varje dag jag var ledig iaf :P Så nu har jag fått en hyfsad bränna och min semester
har inte ens börjat ännu. Annars spelade vi en massa spel och åt, ungefär...
På tal om semester så är imorgon min sista dag! Wohooo! Sen är jag ledig i hela 4 veckor! Känns riktigt skönt. Har inte varit ledig så länge sen sommaren 2009... Det verkar dock som att det ska vara regnigt typ hela första veckan. Men det blir nog mysigt det också!
/Linnéa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar