Den lägenhet vi nu väntat på besked om i sådär 2-3 veckor gick till en annan fick vi reda på idag. Synd. Den var bra. Nu struntar vi i de här sablans bostadsföretagen som låter en vänta i hundra år innan de skickar ett hånfullt mail om att de gett lägenheten till någon annan! (jag blev lite irriterad, kanske tur att telefontiden var slut för dagen när jag ringde för att höra vilka kriterier man måste uppfylla för att få lägenhet hos dem. Jag menar, sluta erbjuda oss visningar då hela tiden om vi ändå inte platsar som hyresgäster!) Nu sätter vi vår tilltro till bytestorget och diverse annonssiter. Ska titta på två olika lägenheter imorgon. Hoppas någon av dem överträffar mina förväntningar. Och eftersom det ena gäller ett ev byte så har vi ägnat vår måndagskväll åt lite hederlig homestaging. Linnéa är mest bekymrad för att hon inte längre fich ha sitt sockerlamm framme.

Sockerlammet i rampljuset
/E
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar