Tro det eller ej, men lägenheten vi var och tittade på för eventuellt byte överträffade faktiskt mina förväntningar! Jag var skeptisk eftersom det var ett relativt nytt hus, och jag brukar inte gilla sådana, är inte så förtjust i öppna planlösningar och dylikt. Men denna var häftigt. Dock lite väl modern, men jag har bestämt mig för att för en gångs skull inte överanalysera ämnet. Personen som vill byta verkade gilla vår etta också, eller sa det iaf. Han kanske inte vågade annat när vi stod här båda två.. han ska prata med bostadsföretaget imorgon. Vi har dock inte bestämt något, ska fundera lite nu, men det vore så skönt att ha det fixat.
Vi har även en plan B, då vi (L förstås, hon är datageniet) lyckades bli en av de fem första bland sådär fjorton miljoner andra att sno åt sig ett erbjudande om en trea med balkong i centrum ^^
Idag har jag för övrigt skrivit ihop mitt livs första åtalsanmälan. Inte särskilt spännande, mycket byråkratiskt.
/Emma
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar