måndag 19 september 2011

Suuk!

Jag har nu varit hemma från jobbet sen i Torsdags. Blev förkyld och det blev bara värre under helgen. I lördags var vi iaf på lite loppisar där vi hittade endel fina grejer. Bl.a en barnstol och några tillskott till den kommande servisen :) På söndagen skulle vi ha åkt till Liseberg med Unga reumatiker som hade abonnerat parken men eftersom jag inte mådde så bra och inte Emma heller den dagen så fick vi stanna hemma istället. Det kändes trist. Men vi ska iaf dit sen när de börjar med julmarknaden så vi får se fram emot det istället.

Vi har fortfarande inte hört något om lägenheten. Börjar misstänka att uthyrarna har tagit semester eller nånting. Men jag hoppas att vi får veta snart. Börjar ju bli lite stressigt nu om vi ska hinna flytta innan bäbis kommer. Bäbis verkar iaf må väldigt bra. Sparkar massor och inte särskilt försiktigt heller. Man kan se hur magen rör sig när hen lever rövare där inne. Riktigt häftigt :) Jag börjar känna mig ganska otymplig men än så länge har jag inte fått några allvarliga krämpor. Har mest lite ont i ryggan från och till samt halsbränna ibland. Och jag får sendrag väldigt ofta, mest i fötterna och vaderna men har även fått i sidan av ryggen och typ vid axeln. Mycket skumt...

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar