Har jag förresten sagt att Linnéa gillar Lady Gaga?..

Jag lovar att vi faktiskt inte broderat spegelvänt i verkligheten, det blir bara så när man använder kameran på datorn..
Som synes är alla bokstäver inte klara än, vi hade ingen bra orange tråd så O och S får vänta lite. Men inom en snart framtid kommer det i alla fall stå Born this way med regnbågsfärger på den här lilla tröjan :) det var Linnéas idé, och bokstäverna tog vi ur en märkbok av äldre modell. (Tröjan är för övrigt gjord av ekologisk bomull och såväl broderigarner som märkbok är givetvis inköpta på loppis!)
/Emma
Å..det blev en söt liten tröja!
SvaraRadera