Nu har illamåendet startat. Det började under påskhelgen och imorse var det som värst. Jag kräktes. Jag som hade hoppats att jag skulle slippa illamåendet :P Men på ett sätt känns det bra för nu vet jag att det finns nåt där nere. Ett litet livstecken :)
På fredag ska jag till barnmorskan för första gången för ett första samtal. Antagligen om hälsa och vad man ska och inte ska äta osv antar jag... Det blir spännande iaf :)
/Linnéa
Stackare! Tur att det är på grund av något bra iaf
SvaraRadera