Lördagens test överst, söndagens i mitten och dagens
längst ner.
Ska ta ett imorgonbitti också och se om det kan bli ännu lite starkare :)
Många på jobbet vet redan eftersom jag måste ändra hela mitt schema. Kan inte utföra vissa uppgifter (öh, typ de flesta) eftersom man handskas med formalin och xylen så nu är det i princip bara bäddning och snittning som gäller för mig de närmsta 8 månaderna. Jippie.... Tror d blir rätt skönt (eller mindre oskönt kanske :P) att vara höggravid på hösten/vintern iaf. Inte lika svettigt :P
Du är väldigt önskad och efterlängtad lilla bäbis! <3 Men kom helst inte på julafton....
/Linnéa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar