måndag 11 april 2011

Gravid!

Lördagens test överst, söndagens i mitten och dagens
längst ner.
Ska ta ett imorgonbitti också och se om det kan bli ännu lite starkare :)


Det här känns verkligen helt overkligt. Jag är gravid! What? Jag blev så van alla negativa test så när det väl blev positivt känns det helt overkligt. Kommer nog inte fatta det på riktigt föränn min mage börjar synas på riktigt å jag känner att något lever därinne. Just nu känner jag bara hur mina bröst växer. Vet inte om det syns så mycket ännu men känns gör det verkligen. Jag som tyckte mina bröst var alldeles lagom stora redan... Men de sjunker vell ihop efteråt antar jag :P Hoppas jag slipper illamåendet bara..

Många på jobbet vet redan eftersom jag måste ändra hela mitt schema. Kan inte utföra vissa uppgifter (öh, typ de flesta) eftersom man handskas med formalin och xylen så nu är det i princip bara bäddning och snittning som gäller för mig de närmsta 8 månaderna. Jippie.... Tror d blir rätt skönt (eller mindre oskönt kanske :P) att vara höggravid på hösten/vintern iaf. Inte lika svettigt :P

Du är väldigt önskad och efterlängtad lilla bäbis! <3 Men kom helst inte på julafton....

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar