Min lyckodag började med att vi fick veta att Ted och Hanna åkt till BB :) det kändes förstås otroligt roligt och spännande (även om jag tyckte sjukt synd om Hanna med tanke på att hon kanske inte hade en jätteskön dag framför sig...).
Sedan gjorde vi ett graviditetstest, några dagar tidigare än vad det var meningen. Och det blev svagt positivt! Vi gick som på moln hela gårdagen, ändå väl medvetna om att test kan visa fel osv. Imorse gjorde vi ett nytt test, som också det blev positivt, starkare den här gången :D det känns ganska ofattbart och det är svårt, i alla fall känner jag så, att helt lita på det. Men Linnéa känner skillnad i kroppen :) vi ska göra fler test de kommande dagarna, men bevisen är ganska starka. Det står att testen har en pålitlighet på 99,5 %.
Min lyckodag blev alltså verkligen fylld av lycka! :D
/Emma
Jätte grattis! Ni kommer att bli världens bästa föräldrar :) Håller tummar och allt jag kan att det ska gå vägen hela vägen!
SvaraRaderavilken lyckodag! :) Jag håller med föregående kommetar och håller mina tummar också ;)
SvaraRadera