Igår var det världens skönaste vårväder. Som varmast var det 24 grader i solen på uteplatsen. Vi gick på promenad (utan jacka!) och pysslade med vår rabatt. Vi grävde upp en massa gammal jord och hällde i ny jord så nu hoppas vi att det ska växa skitbra sen när vi planterar. På lördag börjar vi en kurs som heter "Biologisk mångfald i trädgården". Då ska vi få pyssla med en kolonilott som naturskyddsföreningen äger och lära oss hur man fixar en bra trädgård å sånt. Det ska bli väldigt roligt :) Vi köpte trädgårdshandskar i fredags så nu är vi förberedda.

Min superba trädgårdsutrustning som jag fick av Emma när jag fyllde år och mina nya trädgårdshandskar
/Linnéa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar