onsdag 16 februari 2011

Blommor och post

I förrgår fick jag en fantastiskt fin blomma av Linnéa! En orkidé, jag har aldrig haft en sådan men många gånger tänkt att jag ska skaffa en för att jag gillar dem så mycket. Denna blomma ska jag ta så väl hand om att den kommer att leva för evigt (nästintill i alla fall...).

Min fina eldfärgade orkidé

Vi fick dessutom post i måndags, och nu pratar vi om riktig post, inte räkningar! Ett jättefint och glittrigt alla-hjärtans-dag kort med paljetter från Elin och ett kuvert med fröpåsar och kort med flygande kanin från mor och far :D korten pryder nu sina respektive platser i köket!

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar