torsdag 17 februari 2011

Inget

Det blev inget. Ingen bebis den här gången heller. Det känns jobbigt. Speciellt eftersom det syntes ett svagt streck på ett test som vi gjorde i tisdags och som fick oss att hoppas. Jag hade föreställt mig hur det bara skulle vara en enda lång spännande väntan tills det verkligen händer, men så är det inte, det känns istället som en påfrestande och nervös väntan kantad av besvikelser. Det känns så personligt varje gång, man hoppas och vill tro... och nästa försök känns så avgörande på något vis, för det är på det tredje det enligt statistiken borde gå... Men vi har kommit fram till att vi trots att vi hade sagt att det inte skulle bli så, ändå låtit för mycket kretsa kring detta. Det ska vi försöka sluta med nu. Det händer när det händer (men snälla låt det ändå inte dröja så länge...).

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar