söndag 27 februari 2011

Päronbyxor

Nu har jag sytt färdigt mitt första plagg på vår nya symaskin. Blev riktigt nöjd faktiskt. Har inte sytt sen syslöjden i högstadiet och inte ens då gick det särskilt bra....


Ett par byxor blev det! Päronen har jag designat och målat alldeles själv :)

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar