Vi har rätt länge varit medvetna om att vi var tvungna att skaffa en ny soffa. Jag älskar fortfarande den lilla gröna som jag hittade på en loppis i Umeå. Problemet är att den är just liten... och kanske inte så skön (okej, jag erkänner det till slut...). För ett par månader sedan såg vi av en slump en helt fantastisk och väldigt skön soffa på en möbelaffär i närheten. Och efter att ha gått och repat mod i flera veckor inför den enorma pengaförlust det skulle medföra, införskaffade vi den för ett tag sen. Då fick vi dessutom fåtölj och fotpall på köpet, allt hade hamnat på rea medan vi gick och gruvade oss! Jag hade aldrig trott att jag en dag skulle äga en matchande soffgrupp... Förutom den nuvarande sängen är de de enda helt nya möbler jag haft i hela mitt liv!
Vår fantastiskt snygga turkosa soffa :)
Vi gillar vår lägenhet men det finns vissa grejer som är mindre bra. Hallen var en sådan grej. Det var så mycket hål i väggen att det såg ut som att någon övat prickskytte där inne.. men det är fixat nu! :) för några veckor sedan tog vi tag i det och fixade till den och målade om. Turkost förstås.

Hallen är som ny!

vad mysigt det ser ut=) turkost är fint!
SvaraRadera