Symaskinen har fått arbeta igen. Love hade slitit ut sitt gamla halsband så till den grad att det kunnat falla i bitar närsomhelst. Men nu har hon fått ett nytt. Vi har precis invigt det med en lunchpromenad. Jag låter Love själv lämna omdömet, varsågod Love:
Jaha, okej, det ska bli ett sant nöje. Här följer mina poäng samt motiveringen till desamma:
Design – 5 p. Praktisk och snygg design som håller i längden, sådan blir aldrig omordern. Och den ljusblå färgen samt dekorbandet med blommor är helt enkelt ljuvliga!
Noggrannhet – 4. I det stora hela välgjord, ett rustikt hantverk som knappast lär falla isär i första taget men sömmarna som håller fast bandets ändar kunde minsann ha gjorts med större finess!
Lukt – 1. Bottennapp! Det lukar nytt, idag ger jag därför inte mycket för lukten men kom igen om ett par veckor när jag hunnit rulla mig i tillräckligt många trevliga lövhögar och jordplättar. Dock ett plus för att öglorna från mitt gamla halsband återanvänds och sprider en svag men trevlig doft.
Komfort – 5. Utsökt passform, underbart mjukt foder på insidan! Framkallar heller ingen strypningskänsla.
Sammantaget ger jag mitt nya halsband en – fyra! /Love
Jaha, tack Love, det var ju ett riktigt bra omdöme! Vad kul att du gillar det. Du klär i färgen också måste jag säga!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar