fredag 25 februari 2011

Pastafynd

Idag åt vi pasta. När jag tittade i förpackningen med Ica Gott liv fullkorns-tagliatelle hittade jag något märkligt. En tagliatelle-klump! Vi valde att inte tillaga klumpen. Den kändes inte 100% fräsch. Lilo däremot var väldigt sugen på den.

Två klumpar var det till och med!

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar