Idag åt vi pasta. När jag tittade i förpackningen med Ica Gott liv fullkorns-tagliatelle hittade jag något märkligt. En tagliatelle-klump! Vi valde att inte tillaga klumpen. Den kändes inte 100% fräsch. Lilo däremot var väldigt sugen på den.
Två klumpar var det till och med!
/Linnéa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar