Idag är det måndag. Jag har varit förkyld några dagar och var hemma från jobbet i slutet av förra veckan. Idag åkte jag tillbaka. Skönt att vara frisk men kanske inte lika kul att vara tillbaka på jobbet. Fast så farligt var det inte. Vi fick en ny student idag vilket alltid är lite spännande. Känns konstigt att det är nån annan som står där och jag är plötsligt den som ska visa hur man gör allt. Känns som att det var alldeles nyss jag själv var i deras situation. Urs det var jobbigt, man var så himla nervös!
I dagarna har vi bakat lite granna. Gott! Har ätit både brödet och muffins ikväll :) Nu ser vi på ett BB-program på fyran. Läskigt...
Blåbärsmuffins
Rågkakor
/Linnéa
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar