torsdag 17 mars 2011

Ingen bäbis

Det blev ingen bäbis den här gången heller :( Det känns väldigt tråkigt. Jag trodde verkligen att det skulle gå den här gången... Jag hoppas så mycket varje gång så när jag får det negativa beskedet känns det alltid så hopplöst. Pengarna bryr jag mig inte om utan det är just det att man måste vänta så länge och hinner bygga upp en massa förhoppningar som sedan bara försvinner. Sen måste man försöka få tillbaka hoppet snabbt för att orka försöka igen. Men vi ska fortsätta några gånger till. Det är bara att bryta ihop och komma igen som man brukar säga...

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar