Vi har nu på allvar inlett möbleringen av dockskåpet och det är superkul! Vi fick med ett par småsaker när vi köpte det, men allt annat ska vi försöka få tag i nu. Det finns hur mycket som helst på Tradera, det gäller bara att akta sig så man inte dras med i budgivningen och ger alldeles för mycket.. Nu i veckan har vi börjat få hem lite av möblerna vi ropat in. En del har vi fått billigt, annat har varit populärare och stigit i pris. Fast vi köper inget jättedyrt, det var typ en Arne Jacobsen-stol i miniatyr som slutade på flera hundra bara den och det vet jag inte om möbler till ett dockskåp är värda... men en del är väl snarare samlarobjekt än leksaker...
Sminkbord och pall till sovrummet
Piano till vardagsrummet
Äntligen kan dockskåpets invånare värma sig framför en sprakande brasa!
Badrumsvåg
Grisbebisen har nu fått en säng och slipper ligga på golvet (tyvärr var huvudet lite brett så bebisen kommer nog ha svårt att röra sig när den ska vila, den kommer snarast att sova i ett skruvstäd...).
/Emma
Stackars lilla grisbebis :) :)
SvaraRadera