Idag har jag tvättat våra trasmattor. Eftersom vi inte har någon grovtvättmaskin fick jag använda mig av det vi har hemma. Nämligen badkaret. Det gick hyfsat. De lär ju inte bli super-extremt rena men betydligt renare iaf. Lilo har ju bajsat på de ett antal gånger nu så en tvätt var väldigt välbehövligt. Vilket även syns på det fräscha badvattnet...
Någon som vill bada?
/Linnéa
...sen kan det var så att det inte var riktigt rena från början heller, de kommer från ett gammalt hus ursprungligen:)vet inte hur länge de legat i den skrubben..å sen på min vind :)
SvaraRaderaJo vi tänkte också på det. Troligen flera årtionden av smuts i dem :P
SvaraRadera