söndag 27 mars 2011

Lördag

Lördagen var en fin dag. Solen värmde riktigt bra faktiskt. Vi cyklade iväg till Amnestys loppmarknad. Där hittade vi lite grejer till dockskåpet, ett durkslag, en kastrull, en mystisk orange hänggrej och en massa korsstygnsgarner. En lyckad fynddag med andra ord. Vi cyklade även förbi Emmaus men där hittade vi inget kul, det var dock väldigt varmt och skönt att sitta och sola på parkeringen utanför. På vägen hem cyklade vi förbi Konditori Regnbågen och köpte goda frallor och biskvier som vi gottade oss med när vi kom hem. Sen gick vi ut och solade i en rutshkana.

Massor med korsstygnsgarner för en billig penning!


Fint durkslag ock kastrull från Kockum

Mot kvällen tog vi med hundarna hem till Sofia och Zelda. Hon har precis flytta till en ny större lägenhet inne i stan. Hala kom också dit och vi åt god middag med supergod chokladkaka till efterrätt och spelade lite Wii. Men mest pratade vi om alla konstiga personer på jobbet, insemination och bäbisar :P Det var mycket roligt. Jag har verkligen haft tur som har så många snälla och bra personer på jobbet. De bidrar helt klart till att jag vill bo kvar här ett tag till.

/Linnéa

3 kommentarer:

  1. Såna där garner brukar jag knyta armband av, det funkar dom också bra till :) Kul att ha så många färger!

    SvaraRadera
  2. Ja just det, såna armband är fina! Det måste jag också göra...

    SvaraRadera
  3. Hör att ni haft en fin helg, det gillar jag! Kram

    SvaraRadera