söndag 20 mars 2011

Dockskåpet

Nu har vi äntligen fått tillbaka inspirationen som behövdes för att orka fortsätta pyssla med vårt dockskåp. Från början var det ett litet ruckel jag hittade på myrorna för en blygslam slant. Det hade hår på golvet i badrummet och tapeterna var ingen vacker syn. Vi har kommit en bit på vägen. Tapeterna är klara i alla rum utom hallen. Golven kommer vi troligtvis behålla i originalutförande utom i köket där vi målat kakel. Kanske att vi lägger in någon form av klinker i badrummet, får se hur det utvecklas. Just nu letar vi efter de perfekta möblerna på tradera och skapar lite småsaker med cernit-lera.

Docksåpet i nuläget, är det inte fasligt fint?

Emma i full färd med cernitleran. Här skapar hon en Macbook samt en Cult-ljusstake.

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar