måndag 21 mars 2011

Regnbågsglas

Nu har vi äntligen köpt nya dricksglas! De vi haft hittills är lite sköra och går sönder på löpande band under diskningen... vi var in på Indiska idag för att välja ur deras sortiment med bubbliga glas, de där de haft i hur många år som helst och som är så fina. Men det blev inte mycket till val när det väl kom till kritan, för det slutade med att vi köpte ett i varje färg ;) det gick inte att välja bort någon och man blir så glad av alla färger!


Våra nya glada glas i regnbågens alla färger, från och med nu kommer var måltid att bli en fest!

Glas var inte det enda vi köpte idag. Efter lång tids övervägande bestämde vi oss för att äntligen skaffa gymkort. Hittills har vi tränat på sjukhusets lilla gym, men det är lite motigt att cykla ända dit och upp för alla backar varje gång man ska träna. Dessutom vet jag inte ens om jag fick träna där egentligen :P Men nu har vi träningskort till inte bara en utan två anläggningar, varav den ena ligger i Halmstad Arena bara några hundra meter från oss :) det blev dyrt förstås, nästan 5000 för ett helår :S vi är ju vana studentpriser.. men Linnéa fick i alla fall en bra rabatt för att hon jobbar för landstinget :)

/Emma

1 kommentar: