Grått och trist. Ett par plusgrader. Knappt en människa ute. Verkar vara en typisk vårvinter-dag i Halmstad. Linnéa är hemma från jobbet för hon känner sig inte riktigt frisk. Extra viktigt att hon får vila nu efter resan igår. Då mådde hon inte heller helt hundra, hoppas det var rätt beslut att fara till Storken ändå. Men det går ju inte att välja när man ska fara så att säga... och jag hade personligen tyckt det varit otroligt trist om vi tvingats hoppa över det denna månad. Precis som förra gången fick vi stanna kvar extra länge efteråt eftersom barnmorskorna hade lite problem med att få det rätt.. hoppas det har mindre betydelse för chansen att bli gravid..

Linnéa vilar framför ps3 och Killzone 2
Vi väntar på att målaren ska komma och avsluta sitt jobb. Just nu står hela köksmöblemanget i vardagsrummet/sovrummet och det är lite trångt... målaren hade lämnat en lapp att han skulle komma någongång efter 9, och visst, det verkar ju stämma.. men han hade gärna fått skriva "någongång efter 12" eller vad det nu blir.. jag är inte helt nöjd med hans jobb, eftersom han målat direkt på den gamla relieftapeten som satt så dåligt att bitar av den lossnade när jag skruvade ner vår hylla. Dålig grund så att säga.. men det verkar i alla fall bli ljust och fint och Linnéa tycker inte jag ska vara så negativ, så... wow, det kommer bli kanon! :)

Lilis är mysig!
En annan bra sak att göra när man är hemma och inte har något speciellt att göra är att kolla på Lady Gagas videor, de är grymt bra! Nya Born this way är häftig, men min favorit är fortfarande Telephone (undrar varför :P)!
/Emma
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar