Nu har det planterats ett frö så det är bara hoppas att det fastnar och börjar växa något därinne. Vi fick ganska gott om tid i Köpenhamn så vi strosade runt lite på stan och åt Focaccia och drack varm choklad. Jag köpte även ett par nya sneakers. Mina gamla har ett hål i sig nämligen. Personalen på Storken var trevliga som vanligt och det hela gick relativt smärtfritt. Om än inte helt utan komplikationer...
Håll tummarna nu allihopa!
/Linnéa
Hej tjejer! Jättekul att läsa om er och "resan", det är lite blandade känslor i mig, mest då för att jag kan tycka att ni hinner detta med barn senare, men det är ert beslut, och om det känns rätt för er så blir det säkert bra. Tror det kommer att bli kanon att bli mormor :) :)
SvaraRaderaMånga kramar till mina favvotjejer.