Helgen är här! I fredags var vi på bio och såg "Hur många lingon finns det i världen" den var halvbra. Ganska sorglig och lite rolig. Men ett måste eftersom att den handlar om Hudik och för att Bosse är cool :) Idag har vi städat lite här hemma samt rensat ut lite grejer som vi ska slänga och lägga upp på Tradera. Vi har även gjort väldigt god middag i form av Fisksoppa och supergod cheescake till efterrätt. Båda rätterna var med i "Halv åtta hos mig" i veckan så recepten finns på recept.nu om ni skulle bli sugna. Det var verkligen sjukt gott!
Den supergoda fisksoppan med torsk och räkor
Mumsig cheescake med passionsfrukt
/Linnéa
åh, den där cheescaken såg sjukt god ut! Den kanske man skulle testa göra nån gång.. :)
SvaraRadera