Jippie! Vi får besök i helgen :D det ska bli jätteroligt! Sent imorgon eftermiddag kommer V med tåget från huvudstaden. Vi har inte setts sedan början av augusti. Love är alldeles till sig (eller hon skulle i alla fall vara det om hon vore bättre på svenska och förstod vem som kommer hit..). Hoppas regne utrfjgtt55th,bvjsstfyu - ok, det var Lilo som ville säga sin mening och jag är av åsikten att alla har rätt till det - men i alla fall, hoppas regnet upphör och att Halmstad visar sig från sin bästa sida nu då. Kanske svårt om man är en söderländsk stad där allt och alla verkar leva för sommaren i och för sig..
Bäst att gå igenom te-förrådet för att kontrollera att vi är tillräckligt förberedda...
/Emma
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar