Så kom igen nu då bebisen, du vill ha oss till föräldrar, vi vet det! Nu har du din chans!! Och du vill väl inte missa julen 2011 va? För att inte tala om min 25-årsdag (om du skyndar dig lite), då blir det party! ehe...
Ikväll har vi varit på årsmöte för IKU Halmstad, alltså föreningen som driver Världsbutiken. Det var lite småintressant, i alla fall för att vara ett möte. Jag blev nästan lite sugen på att gå med i styrelsen men vågade inte föreslå mig själv... och det finns ju andra sätt att engagera sig :) och just nu ligger nog mitt engagemang någon annanstans...
/Emma
håller tummarna!
SvaraRadera