måndag 28 mars 2011

Kom igen nu då!

Nu är det dags för fjärde bebisförsöket! Imorn kl 7.04 drar vi till Köpenhamn, ÄL-testet blev nyss positivt. Som sagt så hittade läkaren inga fel what so ever (snarare tvärtom så som han gick på ^^), vilket känns otroligt skönt. Vi har bara haft otur hittills, och läkaren tyckte inte alls att det var nödvändigt att vi undersöker det vidare, inte nu i alla fall.

Så kom igen nu då bebisen, du vill ha oss till föräldrar, vi vet det! Nu har du din chans!! Och du vill väl inte missa julen 2011 va? För att inte tala om min 25-årsdag (om du skyndar dig lite), då blir det party! ehe...

Ikväll har vi varit på årsmöte för IKU Halmstad, alltså föreningen som driver Världsbutiken. Det var lite småintressant, i alla fall för att vara ett möte. Jag blev nästan lite sugen på att gå med i styrelsen men vågade inte föreslå mig själv... och det finns ju andra sätt att engagera sig :) och just nu ligger nog mitt engagemang någon annanstans...

/Emma

1 kommentar: