fredag 11 mars 2011

Intervju

Puh, nu har jag klarat av intervjun. Förstås var det inte så jobbigt medan jag satt där, det känns däremot lite värre nu när jag börjar tänka på saker jag kunde ha sagt istället för det jag sa... Jag borde verkligen säga upp bekantskapen med Jante. Men vi har liksom utvecklad en stundtals tight relation genom åren... intervjun påminde mest om en genomgång av mitt CV, och det var i och för sig ganska angenämt att sitta och berätta om mig själv på det viset. Fast de ställde ju inte riktigt de här frågorna som hade gjort det naturligt att rada upp alla mina fantastiska egenskaper, så därför blev det inte mycket sagt om det.. men det var ganska trevligt att sitta och berätta om SFQ, favoritförfattare och brännbollsturneringen i Umeå.. :)

Till veckan får jag veta om jag får jobbet eller inte. Som det känns nu vill jag gärna ha det!! Så jag hoppas de tycker att jag är rätt person.

Snart kommer V, yey! :)

/Emma

2 kommentarer: